2009年6月25日星期四

@!返学诗!@

积积复积积,唔识就唔识。
测验够刺激,居然无提示。
上堂听唔识,捣乱多款式。
自修一样识,睬巨都生积。
生系中国人,死系中国魂。
叫我学英文,更系无可能!
英文不合格,更显我性格。
数学不合格,老师负全责。
语文唔合格,我都无办法。
考试考得好,全靠隔离好。
考试考不好,隔离唔识做。
日日返学愁更愁,老师广野无厘头。
我听到似梦游,次次批评无理由。
功课多到似报仇,做也做到似捞头。
返学为左么也,日日被糟质。
功课都系抄,一系就唔交。
返学等放学,放学饮可乐。
打钟各自飞,甘又一日啦!

2 条评论:

xue shi 说...

i see my name-= =

ChaseYap 说...

?????
你是谁????